31 decembrie 2013

La multi ani

Am iesit sa iau o gura de aer, uitasem sa imi iau izmene, imi era frig... m-am bagat intr-un supermarket, doar, doar voi gasi o oferta prabusita ca statuia lu' toarsu' Lenin. Verific agenda telefonului, nu , nu e 1 decembrie, nici nu s-a mutat manifestatia in magazin, e plin de masculi care degustau cu ochii mijiti etichetele de la bauturi fine ca odata e Anu Nou, imi iau Tequilla; zise grobianul insfacand totusi..un bax de bere la pet in timp ce isi cauta consoarta pierduta la raionul de carnuri;Hai fa odata! se intrerupe noianul de urari de bine, de sanatate , de putere, de noroc si alte cele ale femeii cu o alta ce probabil statea pierduta ca capul ala nou de la mopul pe care il cauti si nu il gasesti nicaieri cu toate ca stii sigur ca ai luat unul....
In parcare, copii o ard pe petarde distrandu-se maxim de urletele fetelor care sunt intampinate la iesirea din magazin de un adevarat baraj de artilerie...
Mai sunt doar 7 ore pana la preafericitul eveniment ce imi va schimba radical viata..revizuiesc lista pentru 2014:
- sanatate-care ii prostul care sa isi doreasca boala, necazuri si mizerii :)))
- sa ....
- sa ....
-prea multi de sa;...
-m-a intrerupt un mesaj haios reteta pentru un An mai bun:
-1 cana de ganduri curate-da doar un praf cum se zicea un praf de sare in unele retete nu merge ?
-1 cana de fapte bune-ca vorba aia fa bine si asteapta rau :)))
-1 cana de respect pentru ceilalti- da daca ma respect eu nu se pune ?...intreb numa :))
-3 cani de iertare- nu stiu daca nu sunt prea multe ca nu am fost la Seminar...
-2 cani de greseli bine batute- tule mama lor azi si maine :))
Astea toate se amesteca bine si se adauga lacrimi de bucurie - :)) mor de ras cu lacrimi- durere si simpatie pentru ceilalti-asta cu durerea ma unge pe suflet am cateva persoane.....
-Se toarna toata compozitia in viata de zi cu zi se coace bine la caldura bunatatii umane, dupa care se orneaza cu rugaciune si credinta-eu o s-o las neornata, clasica de cacao.
Se serveste cu zambet si multa dragoste . Daaa trebuie sa iti fie gura pana la urechi si sa ai un zambet infipt in inima pentru cei de langa tine, sincer vb acuma, fara misto si culmineaza cu Pofta de viata! :)) ...da..pofta vine mancand, asa ca pofta mare, luati cu mere sa nu se urce diabetul pe voi de atatea dulcegarii, traditional copy-paste si din inima la mai multi espediate spre vesnica mirare si pomenire.

Eu ma rezum la prea complicatul si sofisticatul - La multi ani !

Niciun comentariu: