27 ianuarie 2016

Arta ceaiului si ceainicul cu infuzor

Arta ceaiului si ceainicul cu infuzor


Incep aceast articol prin a va prezenta un infuzor de ceai foarte bun de aiciDe ce? Pentru ca intrand pe site-ul artaceaiului.ro, mi-am adus aminte de anii de liceu. In acei anii nu prea aveam timp pentru a iesi pe afara si sa stau pana seara tarziu, in parc. Asta deoarece programul, la scoala, il incepeam de dimineata si preferam sa ma culc mai devreme.
Cand sti ca trebuie sa te trezesti dimineata la 6.30 nu prea mai ai chef sa ramai sera tarziu cu prietenii, in parc. Pe la 21-22 obisnuiam sa ma uit la televizor. Ramaneam cu ochii deschisi cateva ore, in functie de emisiunile pe care le vedeam. In general, ma uitam pe Discovery Chanel din cauza celor cu cablul, de la acea vreme, nu prea erau canale intersante.


Infuzor de ceai, ceainc cu infuzor.

Mai butonam telecomand si pe National Geographic sau Animal Planet, dar tot pe Discovery Chanel reveneam pentru ca gaseam cele mai interesante documentare. Celelalte doua programe, Discovery World si Investgation Discovery, nu le aveam.
In fiecare seara obisnuiam sa imi fac cate un ceai. La vremea aceia nu aveam ceainic cu infuzor (vezi aici exemplu de un ceainic cu infuzor de pe Artaceaiului.ro )si nici nu stiam prea multe despre utilitatea unui infuzor de ceai.
Imi faceam cate un ceai cald, de fructe sau de plante precum izma, teiul, adaugam cate o felie doua de lamaie si ceva zahar. Il beam in timp ce ma uitam la televizor la emisiunile mele preferate, pe canalele de care v-am amintit la inceput.
Acum, am gasit pe arta ceaiului, informatii care m-au convins de utilitatea ceaiului si beneficiile lui. Ceaiul e bun si pentru slabire, dar nu e cazul meu.
De Valentine' Day, acest magazin online s-a gandit sa ofere reduceri pentru un cadou special, constand in ceai infuzie, ce contin capsuni, sau petale de trandafiri, simboluri ale iubirii. De asemenea mai sunt reduceri la alte ingrediente minunate si delicioase.


In opinia mea, bombonele sau ciocolata oferita drept cadou de Ziua Indragostitilor, poate fi inlocuita cu pachet de ceai sau un ceainic ca cel din fotografia atasata la acest post. Este un cadou minunat, pe care il putem face unei persoane dragi.




Niciun comentariu: