21 mai 2017

Imprumutul nebancar

Imprumut nebancar rapid, credite pentru restantieri.


Azi, as dori sa-mi spuneti, daca voi ati apelat la un un imprumut rapid. Despre banci si credite pentru restantieri inca n-am scris. Nu-mi plac, nu-mi surad si nu imi doresc sa ajung in situatia aceasta, sa am de-a face cu ele, bancile. Din pacate, sunt situatii in care avem nevoie de banci, iar un credit cu buletinul este solutia cea mai rapida. Din diferit motive si in situatii limita, se ajunge la un imprumut nebacar.

La concurenta cu bancile sunt insa mai nou si asa numitele institutii nebancare, cele care acorda, mai rapid un imprumut nebancar. Acestea au o oferta variata de creditare (de exemplu: credite restantieri), ele te ajuta cand ai nevoie. Dobanzile difera, insa de la caz la caz.
Cele mai cunoscute institutii nebancare erau cele care ofereau credite “credit doar cu buletinul” pentru electronice si electrocasnice. Nu mai stiu daca ele mai acorda asa ceva! Nu le stiu denumirea, dar le vedeti in marile magazine de electronice si electrocasnice. Altele foarte cunoscute sunt cele cu reclame sufocante la tv. Credit in 48 de ore, ratele la noi se pot renegocia. De ce sa ai probleme? Vino la noi si renegociem, rate avantajoase. Tot tacamul.

Credite pentru restantieri

Acum, zic sa n-am nevoie de asa ceva si, totusi, daca o sa trebuiasca, am sa ma informez! Un om informat este un om puternic.
Daca esti in situatia in care ai nevoie de un credit, te sfatuiesc sa te informezi la Extrasimplu, despre cum poti obtine un credit cu buletinul, adica un imprumut rapid.

De ce sa alegi Extrasimplu?

1. Extrasimplu este solutia cea mai rapida pentru o urgenta financiara.
2. Se poate aplica online, in siguranta si foarte simplu.
3. Cei de la Extrasimplu, te invata cum sa iti calculezi corect bugetul in fiecare luna.

Daca va ganditi sa va luati un credit, eu zic sa va mai aruncati un ochi si pe site-urile sau forumurile care ofera informatii. Ok, asta nu va scuteste de drumul la banca, dar va aduce un plus de informatie.

Niciun comentariu: